2015年4月19日 星期日

Day 15 - 1月4日 第九站 : 生命戰士 Christchurch 歸回基督


上一篇 : Day 15 - 1月4日 人魚傳說 vs 勇者屠龍

下一篇 : Day 16 - 1月5日 Farewell New Zealand

I.  Quest Serviced Apartment, Christchurch

由 Kaikoura 至 基督城的住宿, 車程約兩個半小時



可能阿福食飽 Crayfish, 所以呢一程多數都在夢中度過.


大約7時半, 我地就到步, 辦好 check-in, "408" 要駛入下層地庫停車場, 楂住一張智能咭就可以入啦, 係地庫直接有升降機到房間. 

Quest Serviced Apartment 正正係基督城電車總站旁邊.




我地個單位在二樓, 有個大露台相連住兩個單位



可以看到下面的電車站及商場



房間都好寬敝









無論客廳或睡房, 都可以從落地搪門出露台.







呢間 Apartment 係上次大地震時被波及, 經過年多的維修, 在2013年中復業, 電車則在2013年12月恢駛, 所以我地今次入住, 內部裝修都好新.

最後一晚, 當然以老鄧私房菜作為最後的晚餐





我地係晚餐時間, 除左細味餸之外, 仲回顧呢14日行程的種種, 大家都好唔捨得, 不禁感嘆時光不留人, 阿福更眼泛淚光.  

係呢14日落黎, 每間住宿都提供各款式的茶包, 我地都全部"立" 曬走, 一包不留, 來到最後一晚呢間, 當然唔例外, 稍為統計, 都有五十包.

阿福將各款茶分左類, 作為今晚有口難言的獎品, 答中一題, 就可以任選兩包.

呵呵呵, 阿福收獲豐富.

明天要早起, 去機場啦 !


上一篇 : Day 15 - 1月4日 人魚傳說 vs 勇者屠龍

下一篇 : Day 16 - 1月5日 Farewell New Zealand 



--> 回頁頂

--> 到目錄



沒有留言:

張貼留言